Tuva-Lisa

onsdag 6 juli 2011

BERÄTTELSEE!!

Jag satte mig upp i sängen, jag orkade inte ställa mig upp efter att bara ha sovit i 4 timmar. Jag gäspade. Jag tittade ut i genom fönstret, rakt ut i mörkret, jag rös, jag gillade inte mörkret., jag gillade ljuset och värmen, sommar. Inte mörkt o kallt som på vintern. Jag gäspade yttligare en gång och la mig ner i sängen igen. Jag somnade om ganska snabbt. Jag började drömma, drömma om att jag var själv, ensam i ett mörker utan ljus, ett mörkt rum utan varken dörr eller ett fönster. Jag rös, jag rös så som jag gjort när jag vaknade förut. Jag vaknade, jag for upp ur sängen och i på toan, där spydde jag. Jag mådde så sjukt dåligt, jag skönk ihop på golvet, jag spydde igen... Jag var så trött så att jag knappt kunde tro det. Jag ställde mig upp på knä, och bet mig i läppen, varför skulle detta just drabba mig? Jag ställde mig försiktigt upp på benen igen, jag darrade, skakade så mycket... Jag kunde inte andas. Jag fick panik. Jag försökte ropa men från min mun kom inte ett ljud. Jag grät inombords, men ingen fick någonsin reda på det, ingen fick reda på det hemliga ordet...♥


SLUUUT!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar